Zielony tusz?

Autor: Hans Kloss <twitek4.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 19:10:59 MET

Dobrywieczór

Korzystajac z chwili spokoju, zabrałem sie za uzupełnianie tuszu w pojemniku
kolorowym. (HP nr57) ponalewałem 3 kolory zgodznie z dołączona instrukkcją;
zresztą wystarczyło popatrzec w otwory, miały kolorowe zabarwienia. Operacja
obyłą sie bez ofiar smiertelnych, drukarka drukuje... wszystko na zielono!
PRzeprowadziłęm czyszczenie, wydrukowałęm kilka wielobarwnychj stron.... Efekt
koncowy jest taki, czerwony- jest lekko buraczkowy, niebieski jest, ale taki
nimy morski, zółty - 100% zgnmita zieleń. JEszcze raz sprawdziłem: NIE
pomyliłem otworów wlewowych. uzywałęm 3 różnych strzykawek. Gdzie zrobiłęm
błąd?
Pozdrawiam
ToMasz