co mi nie dziala wlasciwie?????

Autor: <jimmie0_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 21:04:37 MET

Czesc.
Moj komputer nie dzial zbyt dobrze. Strasznie sie zamula. Samo uruchaamianie
sie systemu trwa bardzo dlugo. Dzieje sie tak nawet, po sformatowaniu dysku i
zaiinstalowaniu systemu. Chwilami bywa tak ze przejscie z katalogu do katalogu
wyzej trwa 15-30 sec, w momencie gdy nic nie mam uruchomionego. Podejrzewam ze
jakas czesc jest niekompatybilna. nie pamietam co mam za sprzet. aby sie
dowiedziec uzylem programiku "Sisoftware sandra".

i oto screeny:

ogolne:
http://all1.patrz.pl
http://all2.patrz.pl

bios:
http://bios.patrz.pl

plyta glowna:
http://main1.patrz.pl
http://main2.patrz.pl
http://main3.patrz.pl
http://main4.patrz.pl
http://main5.patrz.pl

power managament:
http://power.management.patrz.pl

procek:
http://procek1.patrz.pl
http://procek2.patrz.pl
http://procek3.patrz.pl
http://procek4.patrz.pl

twardy:
http://twardy1.patrz.pl
http://twardy2.patrz.pl

trzeba kliknac na obrazek, aby zobaczyc w orginalnych rozmiarach. prosze o
pomoc co nie jest tak, co z czym nie gra, i co ewentualnie wymienic, aby bylo
lepiej jak jest.

z gory dzieki. pozdrawiam.

jimmie