Re: Najszybszy proc pod Socket A??

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 18:19:24 MET

Żurek <darzur@SKASUJTO.neo.pl> wrote:

> Oczywiście, że ze względu na wydajność zmiana platformy jest
> najlepszym wyjściem. Ale wtedy muszę wymienić juz wszystko, a tego
> narazie nie chcę.

            Jak to wszystko? Mozna tylko plyte+CPU, reszta do przelozenia
a wyjdzie taniej albo w tej samej cenie co uzywany barton, no chyba ze
trafisz okazje/znajomego ktory sprzeda Ci go za sto kilkadziesiat zl.
Wtedy sprzedajac obecny CPU wymiana wyniesie grosze.

> Chciałem unowocześnić to co mam i myślę, że ze dwa latka jeszcze
> posłuży.

            Zalezy do czego. Biuro/internet po dolozeniu pamieci pewnie tak,
bardziej wymagaace zastosowania juz nie za bardzo - po premierze C2D
i ogromnym spadku cen u AMD na S939/AM2 w tym X2 syscig zbrojen ruszyl,
niedlugo mozemy spodziewac sie CPU czterordzeniowych wiec szybko mozna sie
spodziewac oprogramowania ktore wykaze przez swoj fatalny sposob napisania
ze i takie potworki sprzetowe to malo. O pozeraczu zasobow pt MS Vista
nawet nie wspomne. Tam bez wydajnych 2 rdzeni i 2 GB RAM raczej nie bedzie
warto nawet podchodzic.

> Myślałem, że w tej chwili proca na SocA kupuje sie za
> grosze.

            Wiele osob tak mysli i chcialoby zmienic tylko CPU wiec stosunkowo
mala ich podaz na rynku wtornym (AMD szybko go wycofal z produkcji bo robil
duza konkurencje S754/939) warunkuje chora cene przestarzalego juz mocno
CPU.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl