Uszkodzone pamieci

Autor: gregory <ggthh_at_nbb.ey>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 17:35:10 MET

Witam :)

Mam pytanie odnosnie ramu.
Niedawno grajac w Guild Wars, dwukrotnie prawie w tym samym miejscu
wyskoczyl blad "Memory Error: Array.cpp(88)". Ogolnie komp dziala dobrze i
poczatkowo myslalem, ze jest to blad aplikacji. Na wszelki wypadek
zapuscilem Memtest 3.20 i otrzymalem taki wynik:

AMD ATHLON 64 2010Mhz

L1 Cache-------128 16475MB/s
L2 Cache--------512k 3925MB/s
Memory----------1024M 2122MB/s
Chipset----------
Testing-----------108k-1024M 1024M
WallTime--------2:54:23
Cached----------1024M
RsvdMem-------276M
MemMap--------e820-Std
Cache------------On
ECC--------------Off
Test---------------Std
Pass--------------9
Errors-------------7
ECCErrors------0
Tst-----------------8
Pass--------------2
FailingAdress--00027efd844 638.8MB
Good--------------ffffffff
Bad----------------ffffffdf
ErrBits------------000000

*-nie jestem pewien czy ta jedynka powinna byc tu, czy w polu "chan"

Czy taki raport oznacza uszkodzona kosc ? Sa to Geil 2x512 DualRam kupione 4
miesiace temu (nieuzywane). Poza GW nie mam klopotow z kompem i nawet o
wiele bardziej wymagajace gry np. KompaniaBraci dzialaja prawidlowo. Troche
mnie to dziwi.

Pzdr.