Re: Zakup notebooka

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 14:47:41 MET

Dnia 2006-11-01 02:13:47, encja *Ihsibus* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Mogę polecić dwa w naprawdę dobrej cenie.
> Pierwszy w bardzo dobrej:
> http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=ACER+LX.A550C.043
> a drugi w dobrej: http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+A3H-5012
>
> Mój znajomy poszedł po lini najniższej ceny i ma tego pierwszego nie
> narzeka,
> zainstalował nawet na nim linuksa a konkretnie Knopixa który hula jak
> trzeba.
>
> Ja przywiązany do marki Asus mam ten drugi trochę za krótko aby go dokładnie
> ocenić
> [...]

Asusy - z moich doświadczeń - są ok, ale są delikatne - plastiki są dość
miękkie i robią się skrzypliwe, wentylatory zaczynają po kilku
miesiącach charczeć...
W dwóch przypadkach problemy z zasilaniem - wieszanie się przy przejściu
z zasilania sieciowego na bateryjne i odwrotnie.

Na pewno nie jest to sprzęt do pracy w terenie.

Z Acera z kolei lakier spada od samego noszenia, zdarzają się pękające
obudowy - to też nie jest solidny sprzęt.

Oba kompy mają dość prądożerne procesory, kiepskie baterie i nie mają
systemu wliczonego w cenę.

Podsumowując - nic ciekawego.

--
pozdro...