Re: Zakup notebooka

Autor: Ihsibus <ihsibus_at_trap.poland.com>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 02:13:47 MET

> Nie mam rozeznania, a potrzebuję zakupić kilka notebooków (6-8) .

Mogę polecić dwa w naprawdę dobrej cenie.
Pierwszy w bardzo dobrej:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=ACER+LX.A550C.043
a drugi w dobrej: http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=ASUS+A3H-5012

Mój znajomy poszedł po lini najniższej ceny i ma tego pierwszego nie
narzeka,
zainstalował nawet na nim linuksa a konkretnie Knopixa który hula jak
trzeba.

Ja przywiązany do marki Asus mam ten drugi trochę za krótko aby go dokładnie
ocenić
bo mam go dopiero 3 dni, więc dopiero winde odpaliłem, na razie zgodnie z
ocenami w sieci
bez problemów!