Najszybszy proc pod Socket A??

Autor: Żurek <darzur_at_SKASUJTO.neo.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 09:22:39 MET

Witam,

Chciałbym trochę przyspieszyć swojego podstarzałego już kompa. W tej
chwili mam AthlonaXP 1900+ na płycie MSI KT3Ultra (KT333). Płyta pozwala
maksymalnie ustawić FSB166 (333) i mnożnik x15. I tu pytanie do Was: jaki
będzie najwydajniejszy procek pod SocketA współpracujący z FSB166?? Biorę
oczywiście pod uwagę odblokowanie mnożnika o ile będzie to możliwe. Z tego
co udało mi się narazie ustalić to Barton 2500+ powinien być OK, ale nie
wiem czy da radę odblokować w nim mnożnik i ustawić go na 166x15. Jeżeli
nie to czy jest wogóle coś takiego??

--
Pozdrufka,
Żurek	GG# 371288