Re: Karta graficzna?

Autor: Iluminat <iluminat_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 08:59:19 MET

Dnia Wed, 1 Nov 2006 01:06:39 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Zamierzam kupić ćwiartkę [litra] wódki marki 'Lens Clean' -- polecam,
> choć trzeba uważać, bo sprzedają ją ponoć bez banderoli...
> Pewnie jakiś lewy obrót... ;)

Mi wystarczyło posiedzieć przez godzinę przy komputerze i obraz jakby się
wyostrzył. :) Na co komu jakaś wódka! :P

> :)

12:56:01

Oddaję jutro kartę i płytę, bo może razem się nie lubią a nie mam jak
sprawdzić, czy to padła karta, czy może slot PCI-E. Niech mi to zrobią,
żeby dobrze było.

--
Pozdrawiam,
Iluminat