Re: zgodność kart graficznych dla crossfire

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Nov 2006 - 08:23:46 MET

Piotr Wozniacki napisał(a):
> Do jakiego stopnia muszą być zgodne 2 karty, pracujące w Crossfire? Czy
> muszą to być _dokładnie_ takie samy karty, czy wystarczy że obie mają ten
> sam chipset... Np., czy można pożenić ATI X1600Xt z Asusa z taką od
> Gigabyte'a?

AFAIR w Crossfire w przeciwieństwie do SLI możesz łączyć nawet dwie
karty z różnymi GPU. Szczegółów nie powiem, bo takiego zestawu jeszcze
nie montowałem. Poszukaj artykułów na ten temat, było tego sporo w
okolicach premiery.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: