Re: sound blaster - wersje kart...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 17:54:15 MET

Andre napisał(a):
> ehh troche to robi zamieszania... czyli mozna swierdzic ze jezeli nie
> ma pozlacanych gniazd to karta jest o cos ubozsza?

Nie koniecznie jest uboższa, bo chociażby były wersje OEM zarówno Audigy
1 jak i 2, nie miały pozłacanych wyjść i praktycznie niczym się od
pudełkowych nie różniły.

> w ogole w sprzecie tego pytu (czyli nieprofesjonalnym) pozlacane
> gniazda maja az takie znaczenie?

Szczerze - nie :-)

> z tego co napisales wyzej wynika ze wersja sb0090 to pelna wersja a czy
> sb0230 tez?

Wychodzi na to, że obydwie są 'pełne'. Generalnie nie wiem dokładnie
jakie są różnice między nimi, podejrzewam że poza nieco innym
rozplanowaniem PCB są niewielkie.
Tutaj doszli do podobnego wniosku:
http://www.nvision.pl/forum/index.php?showtopic=12052&st=60

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: