Re: sound blaster - wersje kart...

Autor: Andre <andrehull_spam_at_poczta_me.fm>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 09:58:55 MET

*PSYLO* wrote:

> Z pewnością świadczą o tym pozłacane gniazda mini jack.

ehh troche to robi zamieszania... czyli mozna swierdzic ze jezeli nie
ma pozlacanych gniazd to karta jest o cos ubozsza?

w ogole w sprzecie tego pytu (czyli nieprofesjonalnym) pozlacane
gniazda maja az takie znaczenie?

> Wydaje mi się, że ta też jest OK. Prawdopodobnie to OEM, podobnie jak
> w przypadku Audigy 2.

z tego co napisales wyzej wynika ze wersja sb0090 to pelna wersja a czy
sb0230 tez?

--
pozdrawiam
  Andre