His Radeon 9800Pro IceQ + Epox 8Rda3I lub Gigabyte 7VASFS

Autor: <awalon_at_gazeta.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 09:36:01 MET

Witam,

czy ktoś z Was używał Radeon'a 9800Pro na którejś z wymienionych w
temacie płyt? Zakupiłem grafikę na allegro i nie startuje mi na żadnej.
Posiadam Zasilacz Chieftec'a 360W. Oczywiście dodatkowe zasilanie do
karty podłączone. Chłodzenie od grafiki się załącza, a monitor czarny.
System chyba startuje (po resecie i podłączeniu starej grafy sprawdza
dysk w poszukiwaniu błędów). Przy starcie systemu słychać jeden dłuższy
i dwa krótsze dźwięki. Może macie jakieś pomysły?

--
Pozdrawiam, Artur