Problem z SB ....

Autor: DK <amidar2_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 07:00:11 MET

Znajomy ma starszy komputer. Windows niebyl reinstalowany od 4 lat, jednak
jego kres nastapil w ostatni weekend. Po zainstalowaniu XP-ka za diabła nie
chce sie zainstalowac poprawnie karta dzwiekowa - SB Live 5.1 digital.
Niestety plyta ze sterownikami gdzies zniknela, pobralem sterowniki ze
strony producenta i ... nie chca sie instalowac, omunikat informuje ze nie
znaleziono karty i mam ja wlozyc do PCI a dopiero pozniej zainstalowac. Co
ciekawe WinXP zglasza urzadzenie jako nierozpoznane, Po wymuszeniu
sterownikow z windowsa dla starszych kart SB karta dziala poprawnie poza tym
ze nie ma tyłów i nie działa srodkowy głośnik.udalo mi sie rowniez gdzies
znalezc luzem (rzpakowane) tylko sterowniki do karty dzwiekowej, i wymusilem
zainstalowanie sterownika. Obecnie karta zglasza sie jako EMU10K (czy jakos
tak), poza tym nic sie nie zmienilo. Instalacja jakiegokolwiek
oprogramowania creative-a czy streownikow dalej konczy sie tym komunikatem.
Co mozna jeszcze z tym zrobic ?