Re: sound blaster - wersje kart...

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 31 Oct 2006 - 06:49:40 MET

Andre napisał(a):
> a owe kastraty maja jakies szczegolne oznaczenia?

Przeglądam w tej chwili oferty i widzę, że w przypadku Audigy 2 jednak
nie było /chyba/ takich kastratów jak w jedynce: LS, ES, SE.

> problem w tym ze na allegro bardzo rzadko zdazaja sie karty audigy 2 z
> portem firewire a jezeli juz to cena okolo 200zl.

Faktycznie, widzę, że ceny poszły nieźle w górę.
Był okres gdy Creative "rzucił" na rynek partię Audigy 2 w wersjach OEM
w dobrych pieniądzach (sam kupiłem za 139 zł w ESC). Popyt szybko wzrósł
a z nim i ceny, te same karty używane widzę teraz po ponad 200 zł na
aukcjach...

> powoli koncza mi sie sloty pci i jest to delikatny klopot bo firewire
> sie przyda...

W takim razie tańszym rozwiązaniem będzie pierwsza Audigy, przy czym też
niech to będzie wersja pełna (tutaj już trzeba uważać), SB0090, tak jak
chociażby tutaj:
http://allegro.pl/item138209149.html

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: