Re: Brak Seamless Link przy nagrywaniu DVD

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 08:42:21 MET

Paweł Tomaszewski <peval84@gezate.pl> wrote:

> Otóż jest sobie Nero 7, nagrywarka BenQ DW 1640 oraz technologia Seamless
> Link (taki buffer underrun). Podczas nagrywania danych na CD-R/RW ta
> technologia jest dostępna i cały czas bezproblemowo działa. Ale już przy
> nagrywaniu DVD tego nie ma. :(
> Tak ma być?

            Nie. Seamless Link ma powinien byc aktywny w obu trybach.

> Jeżeli tak to dlaczego DVD nie jest zabezpieczone tak jak CD?

            jw

> A może mam coś zepsute w Nero lub coś padło po uaktualnieniu biosu
> nagrywarki?

            Pewnie kolejna wersja Nero7 schrzanila obsluge SL w DW1640. Tez mam
ten naped i uzywam dolaczonej wersji Nero 6.6.x - dziala OK i naprawde nic
nowego nie trzeba. Nero 7 to IMHO zapluskwiona kobylo - kolejny build jedna
rzecz naprawi, inna zepsuje jak wyzej. Nie rozumiem ludzi scigajacych sie
na numery kolejnych wersji czy trzeba czy nie i ciagnacych przy kazdym
uaktualnieniu ponad 100 MB kobyle ktora w zalozeniu miala sluzyc tylko do
nagrywania. Teraz robi wszystko, ale jakby najmniej pamieta sie tam o
rozwoju czesci stricte do nagrywania zajmujac sie pierdolnikami. No i na
DW1640 nawet pchanie sie w wersje Nero 7 do samego nagrywania nie znajduje
wiekszego uzasadnienia w stosunku do 6.6.x - przeciez nie masz napedu z
obsluga HD-DVD/BD.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl