Re: Laptop dla studenta

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Mon 30 Oct 2006 - 08:40:24 MET

norman wrote:

> Kup uzywanego IBM i najwyzej baterię do niego, nie zawiedziesz się...

Echo... Zgadzam się z przedpiścą i dodam swoje (sprawdzone)

Kup uzywanego Della i najwyzej baterię do niego, nie zawiedziesz się...

Nie znam gry MarioBros (generalnie mało gram :) ) ale w firmowych używkach
nie oczekuj jakiś rewelacyjnych 3D.

Przy okazji - zawsze bawiły mnie takie opisy wymagań:

 Nie, no ja nie mam wymagań. Edycja tekstu w notatniku, oglądanie prostych
stron WWW. Czy to wymaga aż takiego silnego i drogiego sprzętu? A, no i
żeby mi <tu pada nazwa jakiejś wypasionej FPS> chodziło bez zacinania się.

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net