Re: Nowa obudowa z zasilaczem i uzywana plyta glowna...

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 22:59:45 MET

Robbo (robbo@i.luv.spam.com) napisal(a):

> Wtyczek do plyty jest kilka.. na kazdej z nich dodatkowo potrafi byc
> kilkanascie stykow. Gdzie mierzysz te napiecia?

Napiecie mierzone na wtyczce podpinanej do plyty glownej, trzymanej
zastrzaskiem do dolu od lewej strony: kolory:
czarny drugi od lewej na na gorze + czerwony z rozowym (pierwszy pin od
lewej na dole) napiecie wyjscione = 1,5V i skacze do 2,5 +- 2,6V,
znalaznem identyczne zachowanie skakania napiecia na kilku innych
pinach. Napiecia wystepujace na tej wtyczce to tylko:
     0,25V +- 0,26V oraz skaczace 1,5V do 2,5V innych nie ma...

> Moze sie tak dziac, jesli plyta glowna lub ktorys z podlaczonych do
> niej urzadzen (moze to byc dysk, cdrom, pamiec ram, procesor) powoduje
> zwarcie lub mocne obciazenia (z powodu uszkodzenia) to zasilacz
> probuje startowac (wiatraki sie zakreca) i po chwili siada.

Jak znalesc ktoro to urzadzenie padlo? Jest jakis jeden niezawodny
sposob by nie stracic wiecej zasilaczy :-) Dyski, CD-ROMy, flopa,
monitor, i cala reszte mozna odrzucic poniewaz w chwili eksplozji nie
byly podlaczone.

Podlaczony byl zasilacz i plyta glowna z k. graf, RAM, procesor ...

--
Pozdrawiam
Roger(OS)