Re: Problem z nagrywarką!

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 16:32:09 MET

norman <norbertkNOSPAM@neostrada.pl> wrote:

> Witam ma nagrywarkę dvd LG, lecz czasami wyskakuja bledy podczas
> nagrywania, tzn. dzis np na koniec, krecil, krecil płyta o wkoncu
> wyskoczyl "burn failed", płytka co prawda działa, ale wczesniej
> spaliłem ze dwie. Równiez na poczatku nagrywania miele strasznie
> płytą. Wie ktos o co chodzi?

            Zmien nosnik - byc moze nagrywarka go nie lubi. Jesli nie pomoze
i masz ja juz jakis czas mozesz sprobowac wyczyscic soczewke, jak dalej
nie pomoze przy kilku roznych nosnikach to moze oznaczac ze nagrywarka
(laser) powoli sie "konczy" - przy obecnych cenach nagrywarek DVD i
projektowaniu ich jako produkty "jednorazowe" ktore maja w zalozeniu
dociagnac mniej wiecej tylko do konca gwarancji/ochrony ustawowej to
zadna wielka tragedia.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl