Re: VGM -Virtual Global Marketing Polska -sklep kto tam kupowal?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 16:42:12 MET

tran7 <tran7@o2.pl> wrote:

> Witam.Czy ktos kupowal w sklepie Virtual Global Marketing Polska
> VGM.pl.? Wielkie dzieki za wszystkie odpowiedzi.

   Co tak sie zaparles na akurat ten sklep? To juz drugi taki post.
Cos mam wrazenie ze byc moze sam jestes jego wlascicielem i w ten
zakamuflowany sposob starasz sie go reklamowac (forma spamu). Jak widac
raczej z mizernym skutkiem bo odzewu praktycznie nie ma.
Ale jesli to przypuszczenie to prawda _zyczliwie_ sugerowalbym zastanowic
sie nad zmiana nazwy pod ktora prowadzisz dzialalnosc gospodarcza (bo
trudno ta nazwe fantazyjna nazwac firma w rozumieniu przepisow o firmie).
Nie chce kpic, ale uwierz ze na mnie i wiele innych w miare doroslych ludzi
takie napuszone nazwy z Virtual, Global, Ltd (w Polsce!) itp. dziala raczej
zniechecajaca i zapalaja ostrzegawcze, czerwone swiatlo niz zacheca do
zakupow. Nie ma IMHO nic zlego czy wstydliwego w ewentulanej jednoosobowej
dzialalnosci gospodarczej, pod warunkiem ze nie usiluje ona udawac czegos
innego niz jest jesli te przypuszczenia sa trafne.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl