Re: Problem z dyskiem twardym

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 15:25:07 MET

Użytkownik "M." <maveriq@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ei2dcm$hcd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Szanowni Grupowicze!
>
> Siadł mi dysk twardy. Trochę mi go szkoda. 120 GB, "prawie nówka" (dopiero
> co się gwarancja skończyła ;-> ). Model Western Digital WD 1200JB. Sektor
> rozruchowy chyba jest ok. Komputer dobrze go wykrywa, chociaż nie da się
> go sformatować. Pierwsze 42 Mb jest ok. Póxniej zaczynają się problemy.
> Próbowałem HDD regeneratorem 1.51. Naprawia i jest skuteczny, ale według
> moich obliczeń w takim tempie dysk byłby gotowy za jakieś 3 lata. W
> związku z tym mam parę pytań:
>
> - jak skutedznie i w miarę szybko przeskanować dysk twardy, tak żeby
> [...]

Jeśli HDD Regenerator naprawia cokolwiek, to znaczy że tam nie ma sektorów
uszkodzonych fizycznie, a tylko uszkodzone logicznie. W takim przypadku
możesz wyzerować dysk programem diagnostycznym producenta (opcja Zero Fill).
Efekt ten sam, ino szybciej pójdzie.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/