Re: Budżetowy komp dla malucha.

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 13:23:49 MET

Budzik wrote:

> Zasilacz: 350W Fortron - pytałem wczesniej ale nikt nie odpowiedział wiec
> zapytam jeszcze raz - rozumiem ze na allegro nie pojawiaja sie zadne
> podróbki i kupujac Fortrona moge byc spokojny?

O "podróbkach" raczej nie słyszałem - mogą się natomiast zdarzać wersje
z naklejkami różnych firm dla których były produkowane np. Modecom,
Medion, Fujitsu-Siemens, nawet Zalman jak dobrze trafisz ;-) Znacznie
bardziej realnym "zagrozeniem" były swego czasu (gdy nie było jeszcze na
rynku tylu faktycznie nowych/nieużywanych "leżaków magazynowych")
egzemplarze poserwisowe/naprawiane. Specjalizowało się w nich kilku
handlarzy "ze starej gwardii" typu Haszyd. Z tym że np. on podobno
naprawial je dosć dobrze, czego nie można powiedzieć o wielu innych (sam
używałem poserwisowce ulegajace "samospaleniu" po paru miesiącach
normalnej pracy). Ale jak wspomniałem - obecnie nie jest to już raczej
żaden problem ze względu na masową dostępność autentycznych "nówek" za
grosze.

BTW - w razie czego warto też rozważyć nowe modele Delta 350W (zdaje się
że seria AB, te z dwiema liniami 12V). Są porównywalne parametrycznie, i
prawie tak ciche jak najcichsze chyba z FSP 350W (FSP350-60THA-P).

Pozdr.

> BTW tak licze cene tego zestawu i nie wiem jak kompy w jakis MM moga
> kosztowac po 999zł...

Jak byś zobaczył co (i jakiej jakości) kładą do srodka w marketach -
zrozumiałbyś dlaczego muszą je plombować chroniąc przed użytkownikiem ;-)

Pozdr.