Budżetowy komp dla malucha.

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 11:52:19 MET

Witam
W ramach zakonczenia kilku tematów, chciałbym was prosić o generalna ocene,
ewentualnie o jakies podpowiedzi. Komp dla 10-latka wiec pewnie całe
spectrum zastosowan.

Płyta: GA-K8N51GMF-9 lub GIGABYTE GA-K8NF-9
(to chyba bliźniacze plyty tylko jedna ma grafe a druga nie)

Procesor: Sempron 3000

Ram: 512 DDR (w przyszłosci pewnie druga kośc, ale na razie musi starczyc)

Zasilacz: 350W Fortron - pytałem wczesniej ale nikt nie odpowiedział wiec
zapytam jeszcze raz - rozumiem ze na allegro nie pojawiaja sie zadne
podróbki i kupujac Fortrona moge byc spokojny?

Karta graficzna - pewnie dopiero za 2-3 tygodnie, moze jeszcze później ale
od razu zapytam co polecacie. Do 300 zł, moze byc ATI, moze GF.
Dodatkowe pytanie - jak obecne karty za +-300 zł wypadaja w porównaniu z
R9800Pro?

Monitor:
Eizo T765 19" uzywany
http://allegro.pl/item135761879_dla_profesjonalistow_eizo_t765_230zl_vat_.h
tml

O reszcie nie wspominam, bo dysk bedzie wymontowany z mojego kompa, jako
czytnik bedzie stary poczciwy Teac W58E, jak bedzie potrzebne DVD to zgra
sie obraz plyty po sieci z mojego kompa.

Co o tym sadzicie? Co byscie zmienili?

BTW tak licze cene tego zestawu i nie wiem jak kompy w jakis MM moga
kosztowac po 999zł...

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Henry Louis Mencken