Re: Co jest z tym LCD??!!

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Sun 29 Oct 2006 - 02:19:19 MET

Pan Samochodzik wrote:

> Hmmm.. a jakies rady jak to kalibrowac ?? Np step 3 jest bardzo latwy,
> ale na innych, to nie rozumiem jak to ustawic zeby "pasowalo". I czy w
> tym MT da sie tylko te odcienie bieli ?? Po co jest to kolorowe
> kolko... Prawie ze student informatyki, a nie moge sobie poradzic z
> kalibracja monitora :)

Przez półprzymknięte oczy widać lepiej :) Odcienie muszą być takie żeby
obraz był możliwie jednorodny. Kolorowe koło działa chyba tylko w trybie
RGB, przez DVI nie mam żadnej możliwości regulacji tam czegokolwiek - a
byłem za leniwy żeby wyciągnąć kabel analogowy i sprawdzić...

> I jak zmienic te kolory dla aplikacji 3D ? W ustawieniach sterownikow??
> Bo oczywiscie win x64 i sterowniki to dwie rzeczy ktore nie potrafia
> dzialac razem, wiec chwilowo nie moge dostac sie do konfiguracji :)

Powinno właśnie w sterownikach coś być... przynajmniej w sterach do
zwykłego XP jest, z oczywistych powodów na XP64 sprawdzić nie mogę:)

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF