Re: Uszkodzony dysk

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 22:15:53 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:ehtqqe$fa$1@flis.man.torun.pl...

> "Johnny" 1bo6sj41is36u.154owa7js8fjn$.dlg@40tude.net

> A niektórzy mówią, że Samsungi są dobre. :) (ja mówię, że nie mogą być
dobre)

No i nie chcialbym tutaj swietej wojny wywolywac, ale przez ostatnie pare
lat dla swojej firmy kupilem gdzies ok. 150 komputerow, z czego grubo ponad
setka miala wlasnie Samsungi... Poza tym byly 2 IBMy, kilkanascie
Seagate'ow, kilka maxtorow...
IBMy wytrzymaly okres gwarancyjny, po czym poszly z dymem, z maxtorow
polecialy 2 sztuki, seagate'ow poszlo 4 (same badsectory, elektronika OK). A
Samsungow poszlo 6szt, z czego 5 to jednotalerzowe 20-40GB (ciensze niz
standardowy rozmiar).
Fakt, ze Samsungi sa wolniejsze, ale u mnie sprawowaly (i nadal sprawuja
sie) bardzo dobrze... Dlatego uwazam, ze sa godne polecenia.

No ale wiecie, jak to mowia - opinia jest jak odbytnica - kazdy ma wlasna...

> A może ktoś z Was wie, dlaczego dyski pracują za wolno?
> Do niedawna dawały z siebie średnio 35 MiB/s, a teraz
> od połowy dysku jest około 40 MiB/s, a do połowy poniżej 30 MiB. :)

hehe, 40 dla polowy i 30 dla drugiej, to daje srednia 35 :)
Cos przegapilem ?? :)

Pozdrawiam
Michal