Re: Pytanie do "kręcących AMD 64"

Autor: nathan <gdzies_at_daleko.daleko>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 21:58:37 MET DST

Paweł napisał(a):
> Mam dwie kości Kingstone 256mb ddr 400mhz cl3 i jedną kość Elixir 256mb ddr

KingstON - nie KingstonE

> 333 cl 2,5. Testy robiłem tylko na tych dwóch kostkach KG. Teraz wrzuciłem
> tą trzecią i wszystko mam ustawione na 213mhz (czyli w sumie 426) i cl 2,5.
> Wszystko śmiga chyba aż za pieknie:) Przechodzi wszystkie testy i działa bez
> problemu. Stąd dwa moje pytania:

Te elixiry ładnie się kręcą. Generalnie jest tak, że kośći
na niższych taktowaniach mają wyższe CL
> Czy kość, która ma 333mhz może pracować aż na 426?
Widać może...pytanie jak długo.
> I czy kość, która ma cl3 może pracować w cl 2,5?
j.w.

> Chodzi mi o to czy ta trzecia kość nie będzie "piątym kołem u wozu" w całym
> sprzęcie i czy jeżeli chodzi na takich ustawieniach to jest ok, czy może
> jednak lepiej wymienić ją na pc3200?

Jeżeli możesz wymien wszystkie kości i kup np 2x 512 i wrzuć w dual.
Co do taktowania - ustaw jak masz i zapuść na 2-3 godzinki dosowy
memetest. Zobaczysz czy cos sie nie sypie.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,