Re: Pytanie do "kręcących AMD 64"

Autor: Paweł <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 19:41:28 MET DST

> jak najbardziej a reszta patrz google

To fajnie:) Zerkałem na forach itp ale rozrzuty są ogromne:) Wlaściwie od 30
do 60 stopni:)
Jeszcze jedno pytanie coby nie zakładać nowego wątku:

Mam dwie kości Kingstone 256mb ddr 400mhz cl3 i jedną kość Elixir 256mb ddr
333 cl 2,5. Testy robiłem tylko na tych dwóch kostkach KG. Teraz wrzuciłem
tą trzecią i wszystko mam ustawione na 213mhz (czyli w sumie 426) i cl 2,5.
Wszystko śmiga chyba aż za pieknie:) Przechodzi wszystkie testy i działa bez
problemu. Stąd dwa moje pytania:

Czy kość, która ma 333mhz może pracować aż na 426?
I czy kość, która ma cl3 może pracować w cl 2,5?

Chodzi mi o to czy ta trzecia kość nie będzie "piątym kołem u wozu" w całym
sprzęcie i czy jeżeli chodzi na takich ustawieniach to jest ok, czy może
jednak lepiej wymienić ją na pc3200?
Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że komuś ten wątek również się przyda.

ps - nie kręciłem już dalej - zostawiłem tak jak jest:)