nf7-s v2.0 i dynamiczne krecenie bartona 2500+

Autor: <damianosr_at_gmail.com>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 21:37:59 MET DST

Wielkie zdziwienie ogarnelo mnie wczoraj. Mialem ja sobie plyte
AV7X8-X na którym zalozony byl AMD XP-M 2500+ (popularny barton).
Procek dynamicznie krecony (mam na mysli to ze monznik zmienial
sie dynamicznie w zaleznosci od zapotrzebowania systemu) dzialalo
to zarówno w linkusie jak i na winxp. Plyta spalila sie, dokonalem
nowego zakupu
NF7-S v2.0 (dobre mozliwosci krecenia) wciagu kilkunastu minut
ustawilem "dynamiczne krecenie" na linuksie przeszedlem na winde i
okazalo sie ze wszelkie kombinacje konczyly sie zwieszaniem sie
maszyny. Okazuje sie, ze wedlug google (godzina szukania) ta plyta
nie nadaje sie do "dynamicznego krecenia procka" !! Za bardzo nie
chce mi sie w to wierzyc - wlasnie sobie siedze i patrze jak mój
procek zwiekszyl moc obliczeniowa z racji tego ze zapuscilem
obliczenia (linux kernel 2.6.15). Czy móglby mi ktos podac prosty
przepis jak i co ustawic w windzie zeby zadzialalo "dynamiczne
krecenie" dla podanej konfiguracji ???