Re: Co jest z tym LCD??!!

Autor: Pan Samochodzik <megamail_at_tlen.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 13:55:59 MET DST

> Hmm, ale testowałeś sprzęt podłaczony na DVI-D? Bo syndromy typu "bez
> kolorów" (pomijając typ matrycy) są raczej typowe dla używania złącza
> D-Sub na wielu współczesnych kartach graf.

Podlaczalem monitor przez DVI i przez analogowy kabel i roznicy nie
bylo zadnej :( Na pewno nie da sie tego poprawic sterownikami, albo
konfiguracja jakas ?? Bo jezeli tak to pozbywam sie tego monitora, bo
nie moge na nim grac !! I jeszcze jeden problem mam, jezeli gram w
szarym otoczeniu, to prawie caly ekran traci kolory i jest szarawy..
Tego tez nie da sie poprawic ?? Bo jeszcze to smuzenie przezyje, ale ja
nic nie widze przez to w grach FPP, bo np przeciwnik zlewa mi sie ze
sciana (moze to i nawet ma swoj realizm, ale jezeli gra sie na serio na
mp, to jest tragedia). Czy da sie cos z tym zrobic??

Aha, a wiele osob pisalo ze ma LCD z czasami 25ms i ze graja bez
problemow... Czy samsung to na prawde takie badziewie ?????