Re: NTLDR is missing ale problem sprzetowy

Autor: Jarek <nospam.djberg_at_wp.pl>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 12:02:16 MET DST

On Sat, 28 Oct 2006 08:36:39 +0200, Szymon Wróblewski
<smiecii@pocSPAMMzta.onet.pl> napisał(a):

>Tu tkwi szkopuł. Reset sprzętowy nie jest równoważny uruchomieniu
>komputera. Samo wykrycie dysku to jeszcze nie wszystko przy rozruchu
>komputera. Prawdopodobnie inaczej przydzielana (lub nie przydzielana)
>jest na nowo reszta zasobów.
No właśnie a ta płyta nie ma opcji "update ESCD" czy cos takiego
Update Biosu mi nic nie pomogło chyba przepnę dysk do interfejsu
Intela a na ITE 8211 wepnę napędy optyczne Już raz tak miałem tyle, że
wtedy komp nie jest w stanie wystartować z drugiego (slave) napędu
podłączonego pod ITE mimo, że widzi go w BIOSIE ale podobno to
normalne.

--
Pozdrawiam
Jarek