Re: czyszczenie kompa

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 04:10:44 MET DST

"JoteR" eht783$4di$1@nemesis.news.tpi.pl

> [..] Ułatwi to wymianę za pół roku.

Ja, po czterech latach niemal ciągłej pracy na 5 V, wymieniłem
dziś/wczoraj jeden z trzech wentylatorów, bo uznałem, że nowy
będzie pracował ciszej -- i pracuje ciszej, to znaczy nie słyszę
go wcale. Dwóch pozostałych niby też nie słychać, choć jednak cały
komputer trochę słychać -- przed paroma laty pracował zupełnie
bezgłośnie. :) Jeden chłodzi radiator Athlona slotowego, drugi
chłodzi grafikę a trzeci zasilacz. :) Tego ostatniego mogłoby
nie być, co sprawdziłem kiedyś namacalnie -- spada moc zasilacza
i wydzielane ciepełko; temperatura jakiś czas rośnie, po czym
wraca do tej, jaka była przed odłączeniem wiatraka.

W ogóle cały komputer liczy sobie niemal siedem latek. :)

E. :)