Re: Nowa obudowa z zasilaczem i uzywana plyta glowna...

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 28 Oct 2006 - 04:01:48 MET DST

" gina.gina" ehu187$2s2$1@inews.gazeta.pl

> W NETTO były po 9zł :()

No -- a ja kupiłem w zwykłym sklepie (?ladowym? -- od lady, spod której
w socjalizmie to i owo się sprzedawało) za jedyne ;) 25 złotych (bo kiedyś
takowe mierniki widywałem po złotych 40) i na dodatek po około minucie (sic!)
mierzenia rozładowała się bateria, którą mi na szczęście wymieniono ramach
gwarancji i którą (w alkalicznym wydaniu) na nieszczęście zdołałem już przed
tą wymianą zakupić za bodajże 14 złotych... :) Na dodatek, aby zakupić miernik,
pojechałem do bankomatu, aby pobrać gotówkę, zaś jadąc z powrotem zaryłem nosem
w twardą, czarną ziemię na wyboistej ponadprzeciętnie drodze... :)

W pewnym sensie dostęp do internetu jednak nie jest drogi, zważywszy na
potencjalne możliwości oszczędzania na zakupach...

-=-

A co to NETTO? :) Też taki sklepik internetowy? :)
Jakieś NETOO widzę, ale spożywcze.

E. :)