jaka jest różnica miedzy plkiami FAT32 a NTFS?

Autor: Mariusz <mariusz610_at_wp.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 21:13:40 MET DST

Witam
Mam takie pytanko odnośnie formatu plików w Windows XP. Otóż podczas
instalacji u znajomej domyślnym formatem był NTFS i taki wybrałem bo nie
byłem pewien, w domu jednak sprawdziłem że ja mam format FAT32 i teraz
zastanawiam się czym one się różnią i jaki maja wpływ na dalszą prace kompa.
Ktoś mi powiedział że nie można później przenosić danych na dyskietkę, ale
nie mogę na razie tego sprawdzić. Ewentualnie czy jest możliwość aby ta
partycja z system, sterownikami i oprogramowaniem czyli C została w formacie
NTFS a inne jeszcze puste sformatować do FAT32?