Re: Pentium 4 2.8C szybszy od 2.8E ?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 15:51:04 MET DST

Użytkownik "Robbo" <robbo@i.luv.spam.com> napisał w wiadomości
news:eht2ik$kkb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "ggs" <ggs_@_konto.pl> napisał w wiadomości

> FSB sa takie same. Zreszta na prace w Windowsie nie moglyby az tak
> znaczaco wplynac. Rozumiem jesli by to wyszlo przy liczeniu jakichs FPS w
> gierkach albo innych benchmarkach ale zeby golym okiem to zauwazac przy
> klikaniu w okienkach ?

Zreszta siadlem przed chwila przed moim starym kompem - AMD 1GHz , 256 RAM.
Klikam ikonke internet explorer i doslownie w tym samym momencie otwiera mi
sie okno.
Wracam do swojego P4 2.8, 1.5GB RAM (!!). Klikam ikonke IE, czekam
zauwazalna chwile (jakies ponad 0.5 sekundy) i dopiero otwiera sie okno.
Zaznaczam ze wczesniej celowo otworzylem IE tak aby to co sie mialo
"skeszowac" sie skeszowalo. Dodatkowo powylaczalem ochrone antywirusowa na
te chwile testu
Cos jest ewidentnie nie tak. Nie wiem juz gdzie przyczyna... Mam ochote
wyrzucic kompa przez okno.

--
pzdr
rb