Re: [nie bijcie]Jaka grafika?

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 15:43:01 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Przecież jest bardzo przejrzyste, czego tam nie rozumiesz?
> Proste, jak to się mówi, jak budowa cepa ;)

Nie udawaj idioty! :) Dobrze wiesz, ze nie pisalem o kwestiach
merytorycznych tabeli tylko o jej rozwleklosci wizualnej (i co za tym
idzie wkurwiajacym sposobie ogladania wynikow) :P

> A faktycznie, zapomniałem o oczywistym fakcie, że karty graficznej
> absolutnie nie kupuje się do gier tylko do opowiadania kolegom jej
> parametrów technicznych, masz absolutną rację ;)

Nie swiruj wydajnosc w MP/s przeklada sie posrednio na wydajnosc w
grach. Tak wynika z moich doswiadczen i testow w 3DMark'u i dlatego sie
tego trzymam. O! :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.