UPS - z czy bez AVR?

Autor: Marcin <mwlodarc_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 13:54:24 MET DST

Witam,
W innym watku byly rady dotyczace UPSów, więc i ja chciałem się o coś podpytać:
W tej chwili mam APC Back-UPS 500 - stary i prosty model. Baterie juz nie
trzymaja wiecej niz minute...
Zastanawiam sie teraz, czy zmienic ogniwa, czy kupic nowe urzadzenie.
W miejscu gdzie mieszkam czesto zdarzaja sie wahania napiecia: nawet widac
bardzo szybkie miganie na zarowkach - zglaszalem to juz nie raz energetyce,
ale problem ciagle wraca. Czy zeby zabezpieczyc sie przed konsekwencjami
takich zjawisk powinienem miec UPSa z AVR?
Domyslam sie, ze kazdy UPS (nawet moj stary apc) chroni rowniez przed
przepieciami i przed wahaniami napiecia, prawda?
Co wiecej daje mi AVR?
Pozdrawiam,
Marcin