Re: Zamiana P4 Northwood 2.4GHz na P4 Prescott 3.06GHz

Autor: Tomek Jarzynka <tomee_at_ZMIEN-tlen-NA-kadu.tlen.net>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 13:13:46 MET DST

Nudna wrotka - ptaszeek napisal w <4540fe7e$1@news.home.net.pl>:

> zamiany ww. pierwszego procesora na drugi, jeden
> procek bedzie szybszy o jakies 10 do 20% w zaleznosci od zastosowan
> natomiast jest jeden minus tego rozwiazania, Prescoty strasznie sie grzeja
> i nie sa za bardzo energoszczedne, przemysl to

Hm, to faktycznie wada, obecny P4 i tak wyje mi jak jasna cholera.
Myslalem, czy to HT nie poprawia opoznien GUI przy mocnym obciazeniu
procka (duzo kompiluje), ale chyba rozsadne wyjscie to zainwestowac w
jakis dual core.

> w fajnej cenie mozesz miec amd athlona 64 3000+, chociaz jestem
> zwolennikiem intela to mowie szczerze, ze wybierajac pomiedzy i pomiedzy
> wybral bym athlona zwlaszcza, ze chcesz zmienic takze plyte

Nie, chce zmienic tylko procesor, a akurat taki zestaw moge miec za friko.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net
"He who can, does. He who cannot, teaches."