Re: Zamiana P4 Northwood 2.4GHz na P4 Prescott 3.06GHz

Autor: ptaszeek <zapytaj_at_mnie.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 20:29:18 MET DST

zamiany ww. pierwszego procesora na drugi, jeden
> na Socket 478 bez HT, a drugi na 524 i z HT i EM64T (co to w ogole
> jest?!)
> Oczywiscie z tym wiazalaby sie zmiana plyty glownej, z poczciwego
> Abita z AGP 2x (Intel 845G) na jakis wynalazek z VIA 890 (o ile
> do tej plyty glownej w ogole mozna wlozyc cos innego niz zintegrowany
> S3 Unichrome Pro).
>
> Pytanie do Was - czy warto? O ile szybszy bedzie ten procek i
> RAM od starego? Czy zysk jest niewart ryzyka nabycia bublowatej
> plyty glownej?

procek bedzie szybszy o jakies 10 do 20% w zaleznosci od zastosowan
natomiast jest jeden minus tego rozwiazania, Prescoty strasznie sie grzeja i
nie sa za bardzo energoszczedne, przemysl to

w fajnej cenie mozesz miec amd athlona 64 3000+, chociaz jestem zwolennikiem
intela to mowie szczerze, ze wybierajac pomiedzy i pomiedzy wybral bym
athlona zwlaszcza, ze chcesz zmienic takze plyte

--
wszystkiego dobrego!
niedlugo koniec tuszu w drukarce?