Re: Club 3D Gf7800GS AGPx8

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 09:09:05 MET DST

MadMan napisał(a):

> Gdzieś czytałem, że niektóre GF7800GS od Club3D są na G71, gdyż (chyba)
> nVidia nie była w stanie dostarczyć im odpowiedniej ilości G70. Zresztą
> ciesz się, że masz G71 - mniej się grzeje i mocniej można podkręcić.
> A potoków ani shaderów się tu nie odblokuje, są zablokowane
> "permanentnie".

Ano ciesze sie, ciesze - mam naprawde cool fajowo niska temp na tej
grafie bez inwestowania w Zalmana :) Mimo przetaktowania zadko dochodzi
do 50*C nawet jak bardzo dlugo gram, poza tym przewaznie utrzmuje sie w
okolicach 43-45*C. Z tego co widze G71 sa robione w technologii 0,09nm -
dlatego pewnie mniej sie grzeje od G70 wykonanego w technologii 0,11nm. :)
A jaka temp jest na Twoim MSI wogole?

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.