Re: Pytanie do znawcow dysku twardego (bootowanie)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 08:56:38 MET DST

Użytkownik "Marek" <trele@fele.pl> napisał w wiadomości
news:xn0eswzrplw8cd000@news.tpi.pl...

> Aha...a jak nie moze znalezc, to jakie narzedzie naprawcze najlepiej by
> odzyskalo
> ta tabele i pod czym je odpalic (jakis BootCD, plyta instal. windowsa) ?
> Bo w moim skopanym dysku komp nie potrafi chyba doszukac sie co i jak
> z partycjami.

Pierwsze co trzeba zrobić to zapuścić program diagnostyczny producenta, bo
przyczyn "nieczytania" może być dużo. Dopiero kiedy dysk okaże się sprawny
fizycznie można próbować odtworzyć tabelę partycji przy pomocy Testdisk
http://www.cgsecurity.org/ . Tu leżą przykłady:
http://www.cgsecurity.org/phpwiki/index.php/examples .

--
M.   [MS-MVP]