[lekki OT] Stary matrox G200 - rodzielczosc

Autor: abs <nospam_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 08:33:26 MET DST

Chyba bedzie lekko OT za co przepraszam. Mam stara karte graficzna Matrox
G200. Nie gram wiec spokojnie wystarcza, daje swietny obraz i jestem z niej
zadowolony. Ostatnio jednak przeinstalowalem windowsa xp i pojawil sie taki
problem, ze nie moge ustawic rozdzielczosci 1280 x 960. Jest 1152x864 a
potem 1280x1024. Na 'starym' windowsie hulalo 1280 x 960. Pamietam jednak,
ze trzeba bylo wykonac jakies kombinacje aby taka rozdzielczosc uzyskac, nie
wiem, moze cos zmienic w rejestrze. Moze ktos kojarzy jak rozwiazac ten
problem ? Sterowniki do kraty oczywiscie sa, do monitora tez, probowalem tez
Powerstrip i Matrox Tweak Utility i nic... Aha, stary windows nie mial SP2,
teraz go w koncu zainstalowalem. Czy moze to miec jakies znaczenie ?

Pozdrawiam,
ABS