Re: Rozmieszczenie pinów USB

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 07:33:21 MET DST

Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości
> Nie rób ze mnie idioty. Takich śledziów to jak mrówków, a każdy producent
> ma
> swoje zdanie co do kolorystyki kabelków. Nie chcesz podać jaki kolor jest
> na
> którym pinie w Twojej wtyczce - Twoja sprawa. Teraz ad rem. Chcesz podpiąć
> wtyczkę z 2 gniazdami do złącza, które (wg Twojego opisu, IMHO mocno
> wątpliwego) dostarcza sygnały dla 1 gniazda, tak? To poustawiaj kabelki we
> wtyczce tak, aby styk 1 z tego gniazda (Vcc, kabelek czerwony) trafił na
> pin
> [...]

Opis przepisałem z instrukcji. Podane jest tam ze na tych pinach jest 2 x
USB

A problem jest w tym ze zakupiłem ta płyte - i chce do niej podłaczyc porty
USB ktore sa na przodzie obudowy.
I jak podłaczam wtyczke to zaden z portow nie działa.

Z instrukcji wynika ze jest tam inny rozkład wyjsc - i standardowa wtyczka z
terazniejszych czasow nie pasuje do niej.

Z co do kolorow kabelkow na pinach we wtyczce to sa one standardowe :
5V to czerwony , Data - to biały , data + to zielony i masa to czarny.