siec, switch GSD-800 S

Autor: <bilety5_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 00:10:29 MET DST

Witam Wszystkich.
Qmpel zakupil switch do amatorskiej sieci: 8 Port Web Smart Gigabit
Ethernet Switch
Planeta GSD-800 S.
Dziwnym zbiegiem okolicznosci Switch powiedzmy po tygodniu czy tez
wczesniej czy pozniej wylanca sie na zostawiajac lampke POWER tylko
wlaczona, natomiast kable sieciowe jakby odlaczal. Nie mam zielonego
pojecia o tym switchu. Wiem tylko ze to uzadzenie Plug & Play. Wiem ze
ma tablice znakow 6K, ale czy ja mam podlaczyc tego switcha pod coma do
swego kompa i wpisac mu wszystkie mac adresy wystepujace w sieci, czy
tez jest on poprostu popsuty. Moze te switche maja jakies
zabezpieczenia??Wiem ze ten switch posiada rowniez sam jakby wewnetrzny
mac adres(tak mi sie wydaje).Czy powinienem dopisac ten mac do serwera
glownego? Gdzie mozna znalesc informacje o tym switchu dokladne?Co i
jak wykonac aby on dzialal poprawnie?Prosilbym o pomoc. Jesli gdzies na
internecie sa informacje o tym switchu jak sie z nim "obchodzic" bylby
wdzieczny(fajnie by bylo gdyby byly te materialy po polsku). Moze ktos
ma tego switcha i wie o co chodzi?

Pozdrawiam