Re: Celeron czy Athlon??

Autor: Mr Rek <mrrek_nospam_at_op.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 19:42:37 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eho292$nf0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To teraz możesz oficjalnie odwołać swoje narzekanie na AMD ;)

Na razie tak - ale czy AMD naprawdę jest bez winy - to się jeszcze okaże! ;)
A poważnie - bawię się też od czasu do czasu w amatorski montaż i mastering
DVD Video używając Nero Vision. Różnica w prędkości działania między Celkiem
a Athlonem jest porażająca (ciekawe na czyją korzyść? pozostawię zagadkę
;) ).
Jak ten komputer teraz będzie już stabilny - coś czuję, że będę miał z niego
pociechę. :)

Pozdrawiam

Mr Rek