Re: Celeron czy Athlon??

Autor: Mr Rek <mrrek_nospam_at_op.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 14:37:36 MET DST

Użytkownik "Mr Rek" <mrrek_nospam@op.pl> napisał w wiadomości
news:ehlk4b$f3b$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@[nospam]gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:hmoqgkiibs89.dlg@pb2004.pl...

<ciach>

To tak chyba na finał sprawy... Dzięki Waszym wskazówkom udało mi się
"namierzyć" miejsce problemu. Okazało się, że problem był po stronie
sterownika grafiki. Analizując pliki sterownika grafiki znalazłem "czarną
owcę" nie podpisaną cyfrowo przez Microsoft. Był to plik magicpvt.sys -
fragment programu Magic Rotation - obsługującego Pivot mojego Samsunga
SyncMaster 173 P plus. Po odinstalowaniu Magic Rotation - wczoraj wieczorem
ok. 2 godz. pracy i dziś od 8 rano komputer jest katowany aplikacjami, w
których była gwarancja katastrofy. I co? ...i nic! Stabilny jak skała!
Czyli moje przypuszczenia o stabilnym Intelu i niestabilnym AMD okazały się
nie do końca prawdziwe. A dlaczego poprzedni komputer na Celeronie D przez
rok pracował stabilnie? ...jego karta graficzna miała tylko analogowe D-Sub.
Te dwa komputery, z którymi się teraz biłem mają DVi. Prawdopodobnie to
stanowiło problem... Driver dla obsługi po "analogu" nie miał tego problemu
co dla "cyfry".
A tak swoją drogą - czy użytkownicy Samsungów z Pivotem mieli podobne
przejścia?

Pozdrawiam

Mr Rek