Re: Celeron czy Athlon??

Autor: Mr Rek <mrrek_nospam_at_op.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 19:53:27 MET DST

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@[nospam]gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hmoqgkiibs89.dlg@pb2004.pl...

> Komunikat wskazuje że błąd powoduje sterownik karty graficznej. Spróbuj
> uaktualnić go do najnowszej mającej certyfikat WHQL wersji. Podobnie
> możesz
> uaktualnić sterowniki płyty głównej.

Sprawdziłem... Prawie wszystkie pliki sterownika grafiki miały certyfikat...
Ale "Prawie..." jak w pewnej reklamie.
Jedyny, który nie miał to magicpvt.sys - producent: Samsung. Czyli
Samsungowski Magic Rotation ingeruje również w sterownik grafiki - do tego
nie jest certyfikowany przez MS. Odinstalowałem więc go... Uruchomiłem
ponownie komputer.
Jak dotąd ok. 1 godz. słucham mp3, pracuję w przestarzałym Mgx Picture
Publisher bez sensu bawiąc się jakimiś zdjęciami, pracuję w Photoshop
Elements 3 również bez sensu bawiąc się zdjęciami, mam otwartego OutlookExp,
GG.... do tego wydrukowałem parę fotek na drukarce atramentowej... Dotąd
praca w Picture Publisher i drukowanie było gwarancją zwisu. Teraz 1 godz.
spokoju a celowo robię rzeczy dotychczas gwarantujące katastrofę. Może
znalazłem rozwiązanie?
Pożyjemy - zobaczymy. Pierwsza godzina stabilności nie czyni, ale daje
nadzieję.

Pozdrawiam

Mr Rek