Jaki LCD wybrać?

Autor: leoncio <leoncioxxx_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Oct 2006 - 10:13:20 MET DST

Witam Panów i bardzo proszę o pomoc. Od kilku dni szperam po sieci,
wybieram monitor LCD i przyznaję, że jestem już nieco zakręcony. W
tej chwili jestem zdecydowany na jeden z dwóch modeli: Samsung 740BF
lub LG 1770HQ. Cena podobna. Szczerze przyznam, że nie przepadam za
marką LG ale gwarancja na martwe pixele i lepsze parametry "na
papierze" przemawiają za LG. Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów
mógłby mi coś doradzić. Sprawa jest dość pilna bo już jutro
odbieram kompa i chciałbym mieć go do czego podłączyć.
Pozdrawiam
Michał