Re: temp procesora amd

Autor: browar <dsopel_at_onet.peel>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 15:03:38 MET DST

MadMan wypocil(a):

> W stressie dobija maksymalnie do 65 stopni, mierzone na rdzeniach,
> aczkolwiek mogę łatwo "zbić" temperaturę przyspieszając wiatraki
> tudzież czyszcząc radiator. C'n'Q w stressie nic nie daje, ono obniża
> napięcie tylko w trybie idle.

Zalezy, czestotliwosc z C'n'Q zmienia sie dynamicznie, tak ze
temperatura moze byc troche nizsza niz z wylaczonym C'n'Q. Zastanawia
mnie czy to nie za duzo bo u mnie tez tempereatura dobija do 65*C na
jednym a 60*C na drugim rdzeniu.Hmm i dlaczego na jednym jest
wieksza?Czyzby zle przylegajacy radiator albo zle rozsmarowana pasta?