Re: Pentium M a Intel845e

Autor: Pawel Chalczynski <chalczyn_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 15:00:52 MET DST

> chodzi mi wlansie o P4 M, S478...
> dokladnie, Gigabyte nic nie pisze o obsludze Pentium 4 M, ale skoro socket
> jest taki sam to moze zadziala ;)
>
> ale, czyli jesli bedzie pasowal to szanse na uszkodzenie proca czy plyty
> raczej niewielkie?

Jezeli plyta (a to wlasciwie chipset) nie obsluguje to bedzie prawdopodbnie
taki sam efekt jaki ja mialem, plyta ABIT na i845PE, procesor P4 M 3GHz
dzialal tylko jako 1.6GHz.
Normalnie procesor mial miec 23 x 133MHz a pracowal jako 12 x 133MHz.

Wiec radze sobie darowac i kupic zwykly procesor P4.

--
Pawel Chalczynski