Re: komp wylaczony, monitor swieci ??

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 14:01:07 MET DST

marcin wrote:
System xp pro z sp2 i
> wszystkimi latkami na biezaco, plyta gogabyte ga-7vax z "najnowszym" biosem,
> pisze w cudzyslowie bo ostatni bios jest z 2004r. System chodzi bardzo
> ladnie, zadnych problemow, chociaz ma juz swoje na karku. On sie zamyka
> normalnie do konca, nie staje w jakims momencie, nie zawiesza sie, trwa to
> normalnie, jakby po prostu zapomnial powylaczac wszystko. Plansza ktora
> zostaje na minitorze to ta ktora oglada kazdy zamykajac system na sekunde
> zanim komputer sie wylaczy, nie pamietam co tam jest napisane.

ACPI ACPI ACPI ACPI:)

Moze drivery aktualniejsze do plyty? A moze wlasnie jakies starsze?

Probowales odpalic kompa na innym systemie? Jakies Live CD z jakims
Linuxem? Knoppix na przyklad najnowszy... Tak wiem, Linuxy tez miewaja
problemy z obsluga ACPI, ALE, wlasnie Knoppix przewaznie dobrze sobie z
tym radzi. Zamyka system, wysuwa plyte i wylacza sprzet - u mnie w 9
kompach na 10 i jest to stabilne (tzn, jesli nie wylacza to nie wylacza
nigdy a jesli wylacza to wylacza zawsze ... dla jakiegos konkretnego kompa).
Ja bym sprobowal - w ten sposob absolutnie wykluczysz opcje, ze winny
jest jednak sprzet.

--
Pozdrowienia!
Aik http://strony.aster.pl/aikus