Re: komp wylaczony, monitor swieci ??

Autor: marcin <loky_at_NO_FUCKEN_SPAM_plusnet.pl>
Data: Tue 24 Oct 2006 - 13:32:45 MET DST

> A tak poza tym dobrze się czujesz?
> Przeczytałem jaki masz problem i odpowiedziałem, gdzie widzę przyczynę.
> Gdzie sarkazm?????
> S.
Ok, przepraszam, jestem juz chyba przewrazliwiony. System xp pro z sp2 i
wszystkimi latkami na biezaco, plyta gogabyte ga-7vax z "najnowszym" biosem,
pisze w cudzyslowie bo ostatni bios jest z 2004r. System chodzi bardzo
ladnie, zadnych problemow, chociaz ma juz swoje na karku. On sie zamyka
normalnie do konca, nie staje w jakims momencie, nie zawiesza sie, trwa to
normalnie, jakby po prostu zapomnial powylaczac wszystko. Plansza ktora
zostaje na minitorze to ta ktora oglada kazdy zamykajac system na sekunde
zanim komputer sie wylaczy, nie pamietam co tam jest napisane.

pozdrawiam